Když se objevila možnost pořídit si SPZ s vlastními písmeny a čísly, připadalo to možná mnohým jako totální hloupost. Ale na rovinu, když uvidíte nějakou opravdu vtipnou SPZ, když se z náhodného shluku písmen stane slovo, jak to na vás zapůsobí? Jednoznačně si ho všimnete. Jakmile je to slovo, kterému rozumíme, možná jej za pár minut zapomeneme, ale někde v podvědomí zůstane navždy uložené. A pokud to slovo opět někde uvidíme, SPZ se nám nejspíš vybaví. Umístit na SPZ například název vaší firmy, no není to skvělý tah? Vozit si reklamu sebou, bez dalších nákladů na promo.
Podobným způsobem, jak se dostat nenápadně do podvědomí lidí, jsou zlatá čísla Vipcisla. Že nevíte, o co jde? Tak praktický příklad. Jste majitelem taxislužby a na svých autech máte napsaný kontakt na mobil na vaši taxislužbu, dejme tomu, že to bude 605 624 865. Vaše konkurenční firma ve městě má tytéž auta, nabízí stejné ceny, ale jejich číslo na mobil bude 606 666 666. Kterou firmu si myslíte, že budou lidé volat častěji? Asi jste pochopili, zlatá čísla, jsou snadno zapamatovatelná čísla na mobil, která si můžete zakoupit. Je to investice do reklamy, která se vám mnohonásobně vrátí, právě proto, že pokud někdo uvidí zlaté číslo na projíždějícím autě taxislužby, koho zavolá, až bude taxík potřebovat? Ano, vybaví se mu ono zlaté číslo a zavolá právě vaší firmě.
Mobil, ať už obyčejný tlačítkový, nebo ten super chytrý, se stal součástí našich životů. Pokud nám slouží jen pro naše soukromé účely, tak je jedno, jaké máme mobilní číslo. Pokud se ale chcete svým mobilním číslem dostat do podvědomí co nejširšího okruhu lidí, není nic snazšího než si pořídit zlaté mobilní číslo. Už dávno neplatí, že podle předčíslí poznáte operátora a stejně tak neplatí, že vám číslo mobilu musí být jedině přiděleno. Můžete si jej zcela konkrétně vybrat.